tirsdag 10. april 2018

Cathrines gjenbruks favoritter: NLM Gjenbruk i Sarpsborg i nye lokaler på Borgenhaug

Det er en stund siden NLM Gjenbruk i Sarpsborg flyttet fra 350 kvm på Kurland til et mye større lokale på 1350 kvm på Borgenhaug.
Her får dere en liten smakebit av den spennende og innholdsrike butikken, som ligger ved Ise senter ikke langt fra Hafslund hovedgård.
Utvalget er stort, og her finner du alt fra gamle møbler, retro, samleobjekter, husgeråd, porselen, glass, klær, bøker, bilder, og mye mer!
En Cathrineholm kanne- eller kjeler kan du være heldig og finne,
og utvalget av glass er det ingen ting å si på! 
Denne stolen med brodert trekk falt jeg for!
Speil og bilder finner du mange av,
og gamle vinballonger, forskjellige jern til kakebaksten, eller tekstiler!
Noe blått glass ble med meg hjem! 
Og disse lakene med Hardangerbroderi og heklet mellomverk hadde jeg veldig lyst på!
Du kan følge NLM Gjenbruk i Sarpsborg her, og finner nettsiden deres her.

Happy hunting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!