torsdag 21. desember 2017

Vårt julepyntede hus!

Nå er huset julepyntet fra kjeller til loft, og alle rom har fått en magisk touch av jul! 
Ikke alt ser likt ut fra år til år: Her får dere se julebilder fra de siste årene!
Strikkete julekulene var populære for noen år siden, og i Populære julekuler ser dere mine!
Hjemmebakte julekaker i Norgesglass viste jeg frem i Spiselige julegaver.
I Retro julepynt på kjøkkenet ser du at det har det sneket seg inn mye hyggelig julepynt fra 1950- og 1960-tallet,
og det blir det visst bare mer og mer av!
Julebordet er dekket: Se Brett en juletreserviett!
På soverommet er det også julepyntet: Se Jul på soverommet 1 og 2.
Julegardinene på kjøkkenet sydde jeg for endel år siden,
og du kan se hvordan i Sy julegardinene selv!
Her er julebordet i dekket for noen år siden,
og her er et annet år!
Jul på den gamle kjøkkenet vårt, det vil si før det ble pusset opp for 3 år siden!
De gamle kakeboksene har fulgt meg i mange år!
Og som vanlig har kjøkkenlampen fått juleduken på!
Over alt er det tent levende lys,
og fuglene har fått maten sin!
Nå begynner vi å bli klare til nok en jul - er du?

1 kommentar:

  1. Nei, da, ikke klar, men jobber med saken. Gode ideer å hente hos deg som vanlig. Liker så godt de gamle kakeboksene dine. Jeg har også noen favoritter som er i bruk hvert år.

    Riktig god jul fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!