fredag 8. desember 2017

Bake dag: Julens kaker!

Man har lett for å velge de tradisjonelle julekakene, og har gjerne en favoritt eller to, som MÅ stå på kakebordet i julen!
Men, det kan være moro å prøve noe nytt!
LJUVLIGA JULKAKOR MED MARMELAD er også verdt å prøve,
og ostekake med juledekor: JULEKURVKAKEN!
Jeg alltid hatt lyst til å lage engelsk CHRISTMAS PUDDING,
og denne oppskriften kommer fra Mary Berry, som er Englands bakedronning nr. 1!
En saftig, god krydderkake er et must for meg, som MYK KRYDDERKAKE MED TYTTEBÆR.
Og små, søte MARVEPOSTEIER kunne nok Bygårdsmannen tenke seg!
DØLER har jeg aldri prøvd, men jeg gjør det gjerne! 
Holdbare SMÅKAKER liker vi, her finner du 116 oppskrifter!
Sjokoladekake kan jeg spise året rundt, og også til jul, hvis jeg får SJOKOLADEKAKE MED GLØGGLASUR!
Pepperkaker er et must i julen: Se Slik lager du VERDENS BESTE PEPPERKAKER.
Lag gjerne et  PEPPERKAKEHUS også, og se hvordan man pynter med melisglasur her!
God baking!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!