søndag 5. mars 2017

Nytt syrom - mitt kreative hjørne!

For en liten stund siden lovet jeg at dere skulle få se syrommet mitt i ny drakt!
Det er ikke så store forandringen. Men nok til at det har blitt mer funksjonelt for alle typer hobbyaktiviteter!
Det begynte med at jeg ble lei av å flytte på symaskinen min hver gang jeg skulle klippe og måle til stoff. Og ikke minst mellom hver syoperasjon.
Løsningen ble et nytt arbeidsbord og et sidebord til symaskinen! Begge rimelige Linnmon arbeidsbord fra IKEA.
Her er før- og etter bilder!
Kommoden har fått ny plass inn under skråtaket.
Den gamle trådsnelleholderen bruker jeg like flittig som før,
og det gamle skapet brukes til stoff og sysaker.
Her kan jeg sitte og perle, som jeg gjør akkurat nå,
eller sy, når det trenges!
Den lyseblå vegghyllen hadde vi på kjøkkenet tidligere!
Perlebeltet jeg holder på med, er til vårens konfirmant!

1 kommentar:

  1. Riktig funksjonelt ser det ut til. En god arbeidsplass er gull verdt også til hobbyaktiviteter. Gratulerer med nytt syrom! Dette kommer du til å få mye glede av.
    Og lykke til med perlebeltet! Tipper det ligger noen arbeidstimer der.

    Fortsatt god søndag fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!