mandag 31. oktober 2016

Nytt vaskerom 14 - Ta en titt inn i vårt nye vaskerom!

Da har jeg gleden av å vise dere de aller første bildene av vårt nye vaskerom!
Vær så god, ta en titt innenfor!
Her er det blitt lyst og trivelig, og med mange fine og praktiske detaljer!
Og alle detaljene skal dere få se etter hvert!
Det er ikke lenge siden jeg sydde de siste stingene i dette forhenget,
eller at skoskapet kom på plass! 
Men nå anser vi oss for å være helt ferdig, og da er det veldig moro å kunne vise det frem!
Og det har ikke vært noen liten jobb for Bygårdsmannen, så all honnør til ham!
Her har det vært stor arbeidsinnsats over mange uker, ja, måneder. Og da er det ekstra deilig å komme vel i havn med prosjektet!
Her ser dere før- og etter bilder! Det var ikke uten grunn at vi ugjerne viste frem dette rommet!
Men nå har vi fått oss et kombinert vaskerom og grovkjøkken! Eller, som min mor sa: En anretning!
I de neste innleggene skal jeg gå mer i detalj, men håper dere var fornøyde med den første sniktitten!

2 kommentarer:

  1. Kjempefint vaskerom.
    Eg blir reint misunneleg.
    Gler meg til å sjå fleire detaljer.
    Lukke til med det nye rommet.

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som kan regjere i dette fine vaskerommet! Ja, takk! Jeg ser gjerne mer.

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!