tirsdag 30. august 2016

Kreativ med gamle kles hengere!


Har du noen kleshengere til overs, så ikke kast dem, men bruk dem på en ny, kreativ måte!
Her har jeg samlet noen morsomme ideer, som er både praktiske og dekorative!
Ikke minst denne, som kanskje kan brukes på vårt nye vaskerom?
Og det er alltid behov for et sted å gjøre av de bladene man leser i øyeblikket!
Babyens første uro kan man fint lage selv!
Solide kleshengere i tre kan brukes til å lage en knaggrekke!
Og kort og bilder kan henges opp slik!
Kleshengere av stål er lette å bøye, og kan f.eks. formes til hjertepynt!
Her er det tredd på klyper, der man kan fest kort eller bilder!
Kleshengere er også fint å bruke til å henge smykker på!
Og et virkelig flott design kan det bli hvis du lager en lampeskjerm!
Men det enkle er ofte det beste!
Jeg bruker ofte kleshengere til å henge opp duker, som her! Se her.
Har du noen tips til bruk av gamle kleshengere?  (Bildene er fra Pinterest)

3 kommentarer:

  1. Her var det jammen meg masse kreativt bruk med kleshengere. Må sjekke litt hva jeg har av gamle fien hengere jeg kan gjøre bruk av til oppbevaring av annet enn klær :-) Takk for tipsene. Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  2. Fine tips !
    Lurt å henge dukane på klehengar.

    SvarSlett
  3. Fantastisk!
    Det er alltid så spennende å titte inn her hos deg!
    Ha en fin september!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!