mandag 29. februar 2016

Pastell grønt- eller blått på badet?

Jeg har hentet litt baderomsinspirasjon fra bl.a. britiske House to Home i den stilen jeg liker så godt!
Min farmor hadde en byleilighet fra 1930 bygget i engelsk stil, så jeg kjenner igjen mange av detaljene.
Som søylevasken og de sorte og hvite flisene!
I øyeblikket er det en baderomsfornyelse på gang hjemme hos oss, og jeg har veldig lyst til å sette litt (en annen) farge på veggene!
Valget står mellom lys pastellgrønt- eller blått! Her ser du begge deler i skjønn forening!
Lyseblått er også veldig pent.
Vi skal male nedre del av flisene, som opprinnelig var mørkeblå - se Badet vårt fra 2009!
Grunnen til at vi maler fliseveggene igjen akkurat nå, er at vi bytter ut dusjkabinettet, og passer på  å male veggen bak det samtidig.
Så gjenstår det bare å se om vi velger  pastellgrønt- eller blått!

3 kommentarer:

  1. Hva du enn velger er jeg sikker på at det blir flott😊

    SvarSlett
  2. Jeg hadde nok gått for det pastell-grønne, men tipper blått blir like fint.

    God mandagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Vi er akkurat i disse dager i ferd med å pusse opp badet, og har valgt pastellblå. Meget lys farge. Tror det blir bra. Men ser på bildene dine at pastellgrønn også er lekkert.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!