fredag 9. oktober 2015

Retro-fine hylleborder og hyllepapir!

http://www.hverdagsliv.no/product/hyllepapir-hiro-4167/
Jeg er litt svak for hylleborder og hyllepapir, og synes det pynter fint opp i skap og skuffer!
Her ser du fra spiskammeret vårt, som du kan lese om her!
Som hyllepapir kan man gjerne bruke vanlig, litt sterkt gavepapir å kle hyllene med.
http://www.hverdagsliv.no/product/hyllepapir-olle-4166/
Dette hyllepapiret med blåbær heter Olle, og er fra Koloni Stockholm. Se her!
De har også hylleborder i forskjellige mønstre.
Men hylleborder kan man også lage selv, ved å klippe til papirremser!
Disse selvklebende hyllebordene i papir fra 1940-50-tallet, fant jeg på tradera!
Og disse sjarmerende hyllebordene er fra svenske Grunne, og kan kjøpes her!
Selv laget jeg hyggelige hylleborder av en gammel, heklet blonde til spiskammeret vårt! 
 
 

2 kommentarer:

  1. Koseleg med hyllepapir og border.
    Det passa så godt til alle dei fine gamle boksene dine.

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. WOW vad lantligt mysigt :) jag var i Ålesund i förra veckan ...härligt i Norge !

    Idag visar jag mysiga öppna spisar på bloggen :)

    Ha en fin hösthelg!

    LOVE Maria

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!