onsdag 16. juli 2014

Nancy koften min (4): På den blå benken!

- I skyggen under bjerketreet vårt, blir det snart en Nancy kofte så flott!
Det sa Bygårdsmannen poetisk, da han så meg sitte her og nyte sommervarmen og strikketøyet mitt, - det som altså skal bli den etter hvert så berømte Nancy koften!
Jeg har her akkurat fått strikket bol og ermer sammen, og er nå i gang med stjernemønsteret!
Og fargene er jeg så langt veldig fornøyd med!
Og her, på den blå benken under bjerketreet, har jeg funnet meg en plass i skyggen!
For det må til når gradestokken viser nesten 30 grader, og det nesten ikke er en sky på himmelen!
Så da var benken perfekt plassert, akkurat der bjerketreet kaster skyggen sin,
og der det kommer en liten bris gjennom hekken!
Så akkurat nå er dette mitt favorittsted, hvor jeg nyter dagene, og strikker meg gjennom sommervarmen!
Og bedre kan man vel ikke ha det?!

6 kommentarer:

  1. Så fantastisk! Ja, strikke må man, uansett vær, Nordkapp kofta mi var med på stranden sist uke, ha en flott onsdag hos deg!

    SvarSlett
  2. Snakk om deilige sommerdager;) Det å gå rundt i flagrende sommerkjoler, uten sko og bare nyte varmen. Kjenner jeg kan nyte dette lenge;) Og strikketøy da. Greit å finne skygge om en ønsker det.

    Fortsatt fin sommer;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Så deilig - hilsen til deg Cathrine.
    Ja sommeren er herlig. Ha masse glad og moro videre ute i herlig naturen. Jeg gleder meg å se dine fine jakke.
    Stor klem fra Viola

    SvarSlett
  4. For noen sommerdager! Tenk å måtte finne skygge for å ha det fint. Vanligvis flytter vi oss etter sola for å holde varmen.
    Fint å kunne sitte ute og strikke. Det liker jeg også.

    Ha en strålende torsdag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Fantastiske farger på jakka di :) Og en herlig plass du har funnet deg i skyggen!

    SvarSlett
  6. Det så deilig ut å sitte der i skyggen, på den blå benken med det blå strikketøyet (hihi...).
    Skjønner godt at du trives der når det er så varmt ute :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!